Witamy na stronie Gmina Ruda-Huta   Aby odsłuchać zaznaczenie, kliknij na ikonę głośnika! Witamy na stronie Gmina Ruda-Huta GSpeech

Urząd Gminy Ruda-Huta, ul. Niepodległości 44, 22-110 Ruda-Huta, godziny pracy 7.30-15.30, tel. 82 5686016, 5686033, fax 5686076, e-mail: sekretariat@ruda-huta.pl

bip glowna        niedowidzacy

.

Uzyskaj elektroniczny podpis

Twój elektroniczny podpis

     Zapraszamy wszystkich zainteresowanych mieszkańców Gminy Ruda-Huta jak również mieszkańców Powiatu Chełmskiego o ubieganie się o bezpłatny podpis elektroniczny.
     Elektroniczny podpis  wydany przez  Starostwo Powiatowe w Chełmie służy do sygnowania dokumentów przesyłanych przy pomocy Elektronicznej Skrzynki Podawczej podmiotów, które uznały certyfikaty niekwalifikowane PCC, w tym do podpisywania Elektronicznych Formularzy.

Wykaz podmiotów w których można składać podpisane cyfrowo wnioski i dokumenty:
http://www.powiat.chelm.pl/katalog_e-uslug_p_1167.html

Kroki jakie trzeba podjąć aby uzyskać elektroniczny podpis:
1. Osoba zainteresowana zakłada własne konto na stronie
http://www.powiat.chelm.pl/centrum_certyfikacji/public/
przed rejestracją należy się dokładnie zapoznać z regulaminem.
2. Rejestruje się poprzez założenie konta na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Chełmie użyciu adresu e-mail oraz hasła.
3. Zaloguj się na utworzone konto podając adres e-mail i ustalone wcześniej hasło.
4. Uzupełnij dane osobowe.
5. Złóż wniosek o wydanie certyfikatu.
6. Odwiedź Starostwo Powiatowe w Chełmie w ciągu 2 tygodni od dnia rejestracji, w celu podpisania umowy oraz odebrania certyfikatu.

WAŻNE!!!

     Przy odbiorze certyfikatu potrzebny będzie ważny dokument tożsamości do identyfikacji oraz mieć ze sobą przenośną pamięć (Pendrive) lub czystą płytę CD w zależności jaką opcję wybrała osoba podczas rejestracji gdyż na nośnik zostanie wgrany certyfikat.


Jakie warunki należy spełniać aby ubiegać się o elektroniczny podpis?

1. Mieć założoną elektroniczną skrzynkę pocztową (e-mail) na którą zostanie później wysłana informacja potwierdzająca złożenie wniosku o wydanie certyfikatu potwierdzającego uzyskanie elektronicznego podpisu.
2. Dowód osobisty bądź inny dokument tożsamości który będzie potrzebny podczas wypełnienia  danych osobowych na formularzu.

     Dodatkowe informacje oraz pomoc można uzyskać w Starostwie Powiatowym w Chełmie w pok. nr 117, jak również u Krzysztofa Lewczuka specjalisty ds. wdrażania usprawnień w Urzędzie Gminy Ruda-Huta realizującego program pod nazwą „Lepszy Urząd”.

Załączniki:
PlikOpisRozmiar
Pobierz plik (ulotka.pdf)ulotka.pdf 1264 kB

Strony powiązane z samorządem i społecznością lokalną

poleska sh

oko sh

wyzyna sh

bokoryna sh

Newsletter - subskrypcja

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Gminy Ruda-Huta w celu otrzymywanie newslettera.

Akceptacja regulaminu .


Newsletter - rezygnacja



Licznik odwiedzin

7868044
Dzisiaj
Wczoraj
Tydzień
Miesiąc
Wszystkie
6
982
988
46781
7868044

Twoje IP 3.144.237.52

Logo gminy

Elektroniczne załatwianie spraw

Profil zaufany ePUAP

empatia pm

obywatel pm

Polski ład

 

Zadania realizowane z budżetu państwa

 

Rząowy Fundusz Rozwoju Dróg

Fundusz Dróg Samorządowych

English French German Italian Portuguese Russian Spanish Ukrainian

Nr konta Urzędu Gminy Ruda-Huta

Od 2023 roku podatki należy wpłacać na indywidualne rachunki podane w decyzjach wymiarowych.

Opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi nr konta: 23 8192 0002 2002 0020 0035 0017 (w tytule należy wpisać nazwę opłaty, imię i nazwisko osoby, która złożyła deklarację oraz adres nieruchomości)

Opłaty skarbowe nr konta: 59 8192 0002 2001 0020 0035 0001

Dokumenty planistyczne i strategie

str r g ps

rpp

str r g sh

Legislacja i akty prawne

rcl sh

isap sh

Oferty pracy

eures sh

PUP sh

Aby odsłuchać zaznaczenie, kliknij na ikonę głośnika! GSpeech